Općina Kotor formira kancelariju za komunikaciju s građanima

Time to read
1 minute
Read so far

Četvrtak, 29. lipnja 2017. - 9:34
Autor: 

Nakon demokratskih promjena u Kotoru, općinska vlast više nije na distanci u odnosu na građane. „Bilo je krajnje vrijeme da se zaustavi otuđenje lokalne uprave od naroda, kao i da se da podsticaj građanima da pokreću lokalnu upravu, te da se u saradnji građana sa lokalnom upravom prepoznaju i rješavaju problemi“ – navodi se u priopćenju iz kabineta predsjednika Općine Vladimira Jokića.

 

„Nova opštinska vlast je okrenula novu stranicu. Susrijećemo se sa svim građanima zato što nikoga ne lažemo. Svi građani su dobrodošli zato što svakome možemo pogledati u oči. Presjednik opštine Vladimir Jokić, predsjednica Skupštine opštine, kao i potpredsjednici opštine obavili su komunikaciju sa više od 400 Kotoranki i Kotorana, njihovih predstavnika i drugih zainteresovanih lica. Rukovodstvo nove opštinske vlasti obišlo je gotovo svaku mjesnu zajednicu, saslušalo građane i upoznalo se sa problemima koji opterećuju privredni život Kotora.

 

Želimo u praksi pokazati istinu, a ona glasi da je narod gazda novoj opštinskoj vlasti, da je Opština je kuća svih građana Kotora, čiji ključevi neće izmicati iz njihovih ruku. Glas naroda je zvijezda vodilja nove opštinske vlasti u Kotoru i shodno tome preduzimamo mjere koje će omogućiti da se taj on razgovijetno i svakodnevno čuje i da ima autoritet u odnosu na cjelokupnu administraciju.

 

U cilju obezbjeđenja istinske mjesne samouprave i konstantnog uzajamnog uticaja u toku je formiranje posebne kancelarije za komunikaciju sa mjesnim zajednicama. Ona će biti mehanizam da se iz prve ruke čuju mjesni problemi i da se pravovremeno reaguje na njihovo otklanjanje, a značiće i da se u adekvatnoj mjeri prenosi politički uticaj na mjesne zajednice“.

 

Kancelarija za komunikaciju s mjesnim zajednicama poslužit će i da se djelovanje općinske uprave prilagodi specifičnostima svakog područja. „Najbolji način da se unaprijede javne usluge opštine i snize troškovi njihovog pružanja je da se o problemima i potrebama čuje neposredno od građana” – poručuju iz gradske uprave.