U produkciji KotorArt-a i Porto Montenegra, sinoć je, pred prepunim gledalištem u Muzeju pomorskog nasljeđa, nastupio No Borders Orchestra /Orkestar bez granica/ pod dirigentskom palicom njihovog osnivača i dirigenta, Premila Petrovića.
Koncert pod nazivom Berghain inspiration predstavio je pet svjetskih premijera, pet sjajnih mladih kompozitora s Balkana. Inspirirani kultnim berlinskim klubom Berghain kreirali su novu glazbenu baštinu regije. Kompozitori su: Draško Adžić (1979., Beograd), Darija Andovska (1978., Skoplje), Danijel Zontar (1979., Sarajevo), Drinor Zymberi (1987., Peć) i Davor Branimir Vincze (1983., Zagreb). Publika je bila oduševljena novim, modernim izrazom i sjajnim izvođenjem ovih novih djela Orkestra bez granica.
„Orkestar bez granica ustanovljen 2012. godine u Beogradu i u Berlinu, kao nevladina organizacija s ciljem da inicira pozitivni društveni razvoj kroz snagu pomirenja i kreativnu saradnju. Ovaj regionalni prekogranični simfonijski orkestar pruža najviši umjetnički kvalitet i poziva na novu vrstu komunikacije. Tražeći načine dekonstrukcije i transformacije društvene zajednice, zagovarajući pozitivne promjene da društvo bude inkluzivnije, interkulturalnije, otvorenije i demokratsko više nego što trenutno jeste, Orkestar služi kao platforma za prevalizaženje nacionalizma, rasizma, ksenofobije, homofobije i krvavog nasljeđa prošlosti u regionu Zapadnog Balkana, pa i šire. Započeo je svoju godišnju balkansku sezonu širenjem muzike i svojih poruka godine 2018. Premil Petrović, inicijator, šef-dirigent i umjetnički direktor Orkestra, s kojim je 2015. godine snimio album za Izdavačku kuću Universal Music – Deutsche Grammophon, diplomirao je dirigovanje na Visokoj školi za muziku Hans Ajsler u Berlinu, u klasi prof. Vinfrida Milera. Njegov repertoar uključuje interpretacije stare muzike, opere i simfonije klasicizma i romantizma, kao i premijere savremene muzike. Premijerno je dirigovao opere Isidore Žebeljan, jedne od najistaknutijih savremenih srpskih kompozitora. Često diriguje u eksperimentalnim muzičkim pozorištima, poput produkcije Šenbergovog Pjeroa mjesečara, u režiji Brusa Labrusa, za čiji je film, pod istim nazivom, snimio drugo izvođenje. Sarađivao je s rediteljem Bretom Bejlijem na postkolonijalnoj produkciji Verdijeve opere Makbet, u aranžmanu Fabricija Kasola u Kejptaunu, koja je zatim prikazana na najznačajnijim evropskim festivalima. Dobitnik je Nagrade Hans Ajsler, za interpretaciju savremene muzike“.